Forever Young

22 OKTOBER 2014
Wednesday, October 22, 2014 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum...

Dah lama aku tak menulis apa-apa coretan dalam blog ni.. cuma kali ni aku nak bagitahu yang aku baru ja habis semester 1.. and bagi aku its just a short semester and have many memory that been through together..

Masa aku masuk universiti benda yang paling aku takut adalah kawan sebab.. bagi aku kawan itu penting.. Kawan yang akan tolong kita time sakit,sedih,jatuh atau kita dalam down..
Banyak moment yang aku nak crita sampai aku tak mampu untuk beritahu betapa aku akan merindui mereka..



Mereka ni semua kawan aku kat universiti (ayat baku gila).. banyak depo bantu aku kat sana..
aku ni biasa-biasa ja.. aku sebenarnya x reti nak menulis kat blog tapi nak tulis jugak..

Rindu depo time keluar makan kat selera utara.. gaduh benda-benda remeh yang tak masuk di akal.. buat meja bulat pasal nak bincang satu benda, then yang paling bagi aku lawak,, seorang ja nak pi bank tapi angkut semua macam 10 org nak pi bank.. aduih.. tak boleh blah gila..

Tapi aku still rindu kawan Zealous aku..
Serius rindu gila kat ampa.. dah la lama tak berjumpa.. rindu sangat.. kita hanya mampu whatsapp ja,, raya pon tak sempat berjumpa.. sedihnyaaa...


Nak buat gambar ni pon gadoh..sebab ramai yg lambat hantar.. arghh macam-macam ampa..tapi gambar ni sngat nice and aku suka










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post