Forever Young

Story Of My Life
Saturday, November 30, 2013 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum..for you information.. SPM dah habis.. and i cannot see all my friends after this.. ZEALOUS my batch name.. for me,the name of ZEALOUS is really great.. ZEALOUS is my friend and family.. I share my problems with them,cry with them,laugh and many more.. If you are not SBP..you may not know about batch.. for me..i really miss them even it's only two days after the spm.


this is my batch

Banyak cerita yang nak dikongsikan di sini bagaimana kami boleh duduk di SMSKB selama 5 tahun..dari muka kebudak-budakkan sehingga sehingga menjadi remaja yang matang..mungkn orang ingat ni perkara senang tapi sebenarnya..susah..dari pahit getir sehingga senang(x senang sangat)..

Naik form 2.. ada berlaku sedkit masalah..mcam2 masalah yang terjadi,,haha..msalah tu dirahsiakan di sini..hahaha..time tu kami punya hubungan x serapat mcam sekarang sebab banyak konflik yang terjadi..

time form 3.. PMR..WOW!!! kami jadi batch yang sangat unite.. serously..semua orang bantu antara satu sama lain tak kira apa hubungan.. kawan ke tak kawan ke,, semua tolong.hahaha.. syok,,kami dapat result yang gempak sebab sampa sekarang result PMR kami x dpat dilawan oleh sesapa..tak taw la tahun ni PMR macam mana..kalau beat sedh kot :(

naik form 4..habis PMR..freedom sat..rasa macam x belajar..banyak benda yang kami handle JAMUAN HARI RAYA,HIGH TABLE RUMAH.. tak banyak sangat nak cerita time form 4

Form 5..it's feel sad to know that i'm now a form 5 student and i will leave my school and my friends..many memories that we make together so that we cannot forget each other..i love them,, we have SPM this year.. and we help each other..so we can achieve our good result for our SPM..

I LOVE YOU ZEALOUS!!









Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post