Forever Young

I'M NOT A WIRAWATI NEGARA
Sunday, August 4, 2013 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum..sekarang dah 10 hari terakhir Ramadhan..ramai orang mula mencari malam lailatul qadar..and banyak berita gembira..yang aku dapat termasuklah..lepas raya mi aku dah mula TRIAL SPM SBP..arghhh feeling nervous kawan..hanya ALLAH la tahu perasaan saya..Tahun ni merupakan tahu terakhir aku menyambut Ramadhan terakhir bersama-sama kawan aku di Sekolah Menengah Sains Kepala Batas,,,pergh...boleh rindu ar..depo semua...1 more good news is..aku x dpat msok plkn...kiranya aku melawat kawan ja la.alhamdullilah..boleh cari duit lepas SPM..pergh..best gila..tu ja la kot berita terkini pasal diriku.bye..nak sombung study lepas ni..


keputusan PLKN yang aku check baru-baru ini


happy to know the result :D




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post