Forever Young

MC of THE YEAR
Saturday, March 2, 2013 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum and Salam Sejahtera....

this is my new experience.. Bulan ini bagi warga SMSKB ialah bulan Hari Sukan.. oh..dup dap dup dap..nervous gila..well sebelum start Hari Sukan..of course ada Merentas Desa..and i just wanna tell you that i become the mc in that programme(riaknya..aku).Ini merupakan Merentas Desa yang terakhir untuk aku..sebenarnya..serius rindu gila bila ingat balik memori-memori dulu..huh..tak tau nak kata apa..tapi itu ja yang mampu aku ucapkan..ada jugaklah gambar time jadi MC..tak reti jadi MC smpai sruh cikgu yang buat skrip..sapa suruh saya jadi sangat  MC.. 


practice sebelum menjadi MC yang sebenar..


(berbaju merah-itulah aku..)


muka punyalah serius..time umumkan juara Merentas Desa

Itu saja yang mampu diceritakan..lagi sekali Asslamualaikum..Pray for my SPM 2013







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post