Forever Young

In My LIFE
Thursday, November 29, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum.. entry kali tak bnyak cerita tapi just nak cerita tentang orang di sekeliling aku.Bukan apa for me they are someone special that are located in my deeply heart. Firstly. orang yg pling aku respect dalam hidupku ialah my parents,abah and umi.Mereka nilah yang melahirkanku.menjagaku.memberiku makan.Bukan nak kata mereka ni sangat memahami diriku.. haha well taulah aku ni kan perangai macam budak-2. umi ni bukan nak kata memahami gila klau bab nak beli barang tapi sekali dia beleter aku akan lari dulu and abah orang yang paling aku sayang dya knal sangat prangai ak.tidur tanpa abah akan rasa pelik ketika ak kecik-2 lagi,nak buat lawak..boleh geng skali lah.haritu pown sambut bufday abah pown dah kira syok. by the way 30 nov ni bufday umi ak.. uuhu syok kot..

Ada lgi orang yang aku sayang n respect.. bukan apa diorang ni..bagi ak sngat suppporting,supportive untuk diri aku yg bagi ak lemah sngat.. Di kala handphone aku kna rampas.diorang tenangkan.dikala kaki ak tidak dapat nak brjalan.mereka tolong aku supaya aku berjalan dngan lebih elok..petang-2 kmi akan berkumpul depan post guard n jalan rmai-2.. pergi ke kolam tadahan.. sembang-2.. buat lawak..haha.. truely.. ak rindu sngat diorang.. bukan apa.. banyak sangat mereka dah abntu aku.. time aku tak ada duit..mereka bantu. mereka tak prnah lupa hari jadiku.. lambat antar meseg bufday mereka kata sori..serious aku terharu sngat-2 teringat time aku,AFIQIN,HANI pakai telekung rasa lawak pun ada jugak pergh teringat gila by the way sayang mereka truk2.. Hanani,Bahjah,Ckah,Ain,Z,Fiqin,Yana,Ily,Sarah,Firra,Fatin,Hani,Aimi thanks saangat2.. kerana snggup mnjadi kawan aku..aku harap kita x akan pernah berpisah.. hope bila besar nanti dah kawin ka.. kita still contact each other..


 terima kasih krana mnjadi kawan ak.. ak sngat menghargai ampa smua.. :)






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post